SANATSAL YORUMLAR : Yine Sağlık Sorunlarım var

29 Şubat 2016 Pazartesi




SANATSAL YORUMLAR BLOG SİTESİ FAALİYETLERİNE UZUN BİR SÜRE ARA VERMEK MECBURİYETİNDE KALDIM..!

11  yıl süre ile çaresi bulunamayan iki hastalığın pençesine düştüm..Özellikle baş dönmesi , baş sersemliği ile birlikte denge bozukluğu sendromları sanatsal çalışmalarıma mani olmaktadır..Son iki yıldır sıkıntılarım had safhaya ulaştığı için zor günler yaşamaktayım..Allah  yardımcım olsun diyecek duruma geldim..Zira çare bir tek ondan gelecek , tıp  çare bulamadı.

Sanatsal Yorumlar Blog Sitesi ' inde sorulara cevap vermeye elimden geldiğince gayret ediyorum..

Resim ile ilgili SANATSAL YORUMLAR konularına iyileştiğim zaman tekrardan devam edeceğim..

SANATSAL YORUMLAR BLOG SİTESİ ' ni takip eden tüm sanat severlere saygılarımı sunuyorum.

Ressam Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder