GECE ÇALIŞMASI...!

9 Mayıs 2015 Cumartesi



Sami Samioğlu
 
GECE ÇALIŞMASI ..ARTRAGE PAİTİNG.
Resim yapmak aklınızdan geçer fakat bir türlü fırçayı elinize alıp resim yapmaya başlayamazsınız..Bu durumla bir çok ressam karşılaşmıştır..Uzun zamandan beri , resim yapmayı düşünüyorum , aklımdan geçiriyorum ama resim yapmak içimden gelmiyordu..İlham perileri vardır ya , onlar benim bulunduğum yere gelmiyorlardı , resim yapmaya başlamak için ben hep ilham perilerinin gelmesini beklerim..Zoraki tuval karşısına resim yapmak için geçmem..Bu gece aniden resim yapmaya başladım..Çünkü ilham perileri nihayet mekanıma gelmişlerdi..İşte bu çalışma gece çalışması olduğu için Adını GECE ÇALIŞMASI verdim.


Ressam

Sami Samioğlu 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tebrikler

Sami Samioğlu dedi ki...

Teşekkür ederim.

Yorum Gönder