SANATSAL YORUMLAR...ART RAGE..İSTANBUL 4 ( UYARLAMA 2014 )

11 Temmuz 2014 Cuma



ART RAGE ....İSTANBUL YAYLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI ( UYARLAMA )



Art Rage de yağlı boya tablo çalışmaları yapmak artık bana çok kolay gelmeye başladı..Sanırım Art Rage programının tüm özeliklerini öğrenmeye başladım ve  çok daha farklı ve etkili çalışmalara imzamı atma durumuna kadar geldiğimi belirtmek isterim..Çalışan demir pas tutmazmış misalinde olduğu gibi , Art Rage de çok yoğun çalışmalarda bulundum için kendimi bu konuda geri kalmış veya paslanmış hissetmiyorum..Bu iyi bir gelişme..Art Rage ' yi keşfedin , çalışmalar yapınız ki  sizlerde Art Rage Ressamı olursunuz...Ben Art Rage  çalışmalarımda kendime gönül rahatlığı ile Art Rage Ressamı oldum diyebiliyorum...Yine de taktir sizlerindir.


ART RAGE....İSTANBUL ' DA KAR VAR YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI  ( Yorumlama )





                              Art Rage...İstanbul ' da Kar Var Yağlı Boya Tablosu
                                           



Ressam
Sami Samioğlu 

0 yorum:

Yorum Gönder