SANATSAL YORUMLAR..: BOP ROSS TEKNİĞİ Mİ , SPATULA FIRÇA TEKNİĞİ Mİ..?

19 Temmuz 2014 Cumartesi


SEVİMLİ RESSAM BOB ROSS ' U BİR ÇOĞUMUZ BİLİRİZ..

Konu olarak  Ressam Bob Ross tekniğinde bir konu seçtim...Derme çatma bir ev , bir dere veya su birikintisi...Dğlar ve dağların eteğinde uzaktan görünen bir grup çam ağacı..Yağlı boya tablonun konusu bu..Bu konuyu ArtRage  de spatula fırça tekniği ile çalışsam nasıl bir resim oluştururum dedim ve başladım çalışmaya..




ArtRage de öyle bir yağlı boya fırça ayarları var ki , bu fırça ayarları ile spatula gibi fırça oluşturuluyor..Ben bu fırça oluşumuna  " Spatula Resim Fırçası " adını verdim..Basit bir konuyu  Artrage Spatula Resim Fırçası ile bu yağlı boya tabloyu çalıştım..Ressam Bob Ross konulu spatula fırça ile spatula  yağlı boya tablo çalışmasını bu gün tamamladım..Bana göre ArtRage ( 4 ) üstün özellikleri olan  bilgisayarda en iyi  yağlı boya tablo yapma aracıdır...ArtRage ( 4 ) keşfediniz..

Not..ArtRage 4 de Spatula Fırça nasıl oluşturulur resimli anlatım yapacağım..ArtRage kullanıcıları için...

Ressam 
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder