SANATSAL YORUMLAR ( ARTRAGE ) : ORMAN YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI.

18 Temmuz 2014 Cuma



ARTRAGE SANAL RESİM YAPMA ARACIDIR...BU RESİM ARACI İLE  ALTI YIL ÖNCE TANIŞTIK...

ARTRAGE ' NİN İLK SÜRÜMÜNÜ BİLGİSAYARIMA KURDUĞUMDA , PROGRAMIN KULLANIMI KISITLI VERSİYON OLDUĞU İÇİN , TEK BİR RESİM FIRÇASINDAN BAŞKA DİĞER RESİM MALZEME ELAMANLARI YOKTU..TUVAL  BİLE YOKTU..KARTON SEÇİMİ YAPIYOR , KARTON ÜZERİNE RESİM YAPIYORDUM.. ARTRAGE 2 .... ARTRAGE 3.....YIL 2013...ARTRAGE  ( 4  ) 2013 VERSİYONU ÜCRETSİZ OLARAK DAĞITILDI..PROGRAMLARIN HER BİRİNİ ÜCRETSİZ İNDİRİP BİLGİSAYARIMA KURULUMLARINI YAPTIM...BU VERSİYONLARIN İÇİNDE EN İYİ ARTRAGE , ARTRAGE ( 4 ) 2013 VERSİYONUDUR...

ARTRAGE  İLE BİR YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI...
SPATULA FIRÇA....ARTRAGE 4 '  E GETİRİLEN ÜSTÜN BİR ÖZELLİK...SPATULA  FIRÇA...

SPATULA FIRÇAYI ARTRAGE DE DENEDİNİZ Mİ...? 

ARTRAGE ( 4 )....ORMAN YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI ( Spatula Fırça Çalışması ) 


                  ArtRage 4...Orman Yağlı Boya tablo çalışmam 

Artrage' yi açtım..Tuvali ekranın ortasına yerleştirdim ,aldım elime yağlı boya fırçasını...Artrage de fırça ayarları var..Ayar panelinde bir çok kaydırma düğmeleri ayarlar bulunuyor..Bu kaydırma  düğmeleri sağa ve sola hareket ettiriliyor..Elime aldığım bu normal yağlı boya fırçasına ayar düğmelerini kullanarak yeni türde fırçalar oluşturuluyor..Ben de spatula Fırçayı oluşturdum..Önceki sürümlerde böyle bir oluşturma seçeneği yoktu..
Konu Devam Edecek..



0 yorum:

Yorum Gönder