ARTRAGE....PURO İÇEN ÖFKELİ RESSAM ( Deneme Çalışması - 2014 )

24 Temmuz 2014 Perşembe



ARTRAGE...DENEME ÇALIŞMASI...!!!

PURO İÇEN RESSAM...










ArtRage ' de farklı fırça efektleri ile farklı  yağlı boya portreler yapmak mümkündür..Bu çalışmaya deneme amacıyla yaptım..Belki biraz ten rengini tam olarak vermedim , ama burada amacım kalın boya fırça tabakaları oluşturmak suretiyle portre çalışması nasıl olur görmek istedim..Portre çalışmalarında kalın boya tabakaları kullanarak bu tür portre çalışması yapmadım..Daha ince boya tabakaları sürüşüyle portre çalışmalarında bulunmuştum...Ten rengini biraz daha iyi ayarlamış olsaydım bu tür teknik ile portre çalışmaları da yapmaya başlayabilirim..O kadar hata olur..Bundan sonraki portre çalışmasında hatalı ten rengi kullanmam..
Çok sinirli bir ressam bu...Bir şeylere çok öfkelenmiş , bir puro yakmış ama öfkesi hala devam ediyor..Öfke ile kalkan zararla oturur , diye bir ata sözümüz var..Sanırım bu ressam bu ata sözümüzü bilmiyor..Bilse ne olacak ki , bizim toplumumuz son zamanlarda çok öfkeli olmaya başladılar..Puro yakmak bile öfkeyi  yatıştırmıyor.

Ressam
Sami Samioğlu

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu resim öfkeden ziyade hayal kırıklığı hissi uyandırdı bende başarılı bi çalışma emeğinize saglık

Yorum Gönder