ARTRAGE İLE BİR YAĞLI BOYA TABLO..: BUZ DENİZİ PEYZAJ..

22 Temmuz 2014 Salı


ARTRAGE 4 PROGRAMINDA BİR PEYZAJ YAPTIM..BİR RESSAMIN ÇALIŞMASINDAN ESİNLENDİM , AMA AYNISINI YAPMADIM..ÇOK FARKLI OLDU..ADINI DA " BUZ DENİZİ PEYAJ " VERDİM...



Merhaba Artrage ve sanatseverler..Yeni bir çalışma ile karşınızdayım..Bu çalışmayı yaparken adeta  soğukluğu hissettim..Bir çok kar manzarası yağlı boya tablo çalışmaları yaptım ama , bu sanki çok farklı bir kar manzarası oldu...Artrage de tespit ettiğim bir fırça efekti ile bu çalışmayı gerçekleştirdim..Artrage de her ressama göre çok çeşitli fırça efektleri var..Her ressam için farklı fırça efektlerinin tesbit edilmesi ile her ressam Artrage de farklı efekt de olan çalışmalar çıkartabilir..Artrage bu konu hususunda da çok başarılı bir programdır...Artrage fırça efektlerini keşfedin...Hayırlı uğurlu Artrage çalışmaları yapmanızı temenni ediyor ve  hoşça kalınız diyorum..

Ressam 
Sami Samioğlu 

0 yorum:

Yorum Gönder