SANATSAL YORUMLAR BLOG SİTESİ SAYFA GÖRÜNTÜLEME...104.381

2 Nisan 2014 Çarşamba


    SANATSAL YRUMLAR




SANATSAL YORUMLAR BLOG SİTESİNDE SAYFA GÖRÜNTÜLEME İLE İLGİLİ BİLGİ VERMEK İÇİN BİTMEMİŞ OLAN BİR YAĞLI BOYA TABLO KENARINA EKLEDİM..

SANATSAL YORUMLAR BLOG SİTESİ sayfa görüntüleme sayısını bir kez de ben vermek istedim..Konu resim sanatı olduğuna göre , görüntüleme ile ilgili bilgi elbette bir yağlı boya tablo üzerinde olmasının gerekli olduğu kanaatine vardım...Gökyüzünü nasıl yapacağıma karar veremediğim bir çalışmaydı bu...Benim için sorun teşkil etmez bir zaman sonra bu çalışmanın gökyüzü kısmını da boyarım..Ama şu haliyle sayfa görüntüleme bilgisi için iyi oldu..Gökyüzü boyanmış olsaydı böyle bir yazıyı yazmazdım..Tablo daha bitmedi...Gökyüzü boyanacak , belki bir at arabası veya başka bir şeyler ilave edebilirim..Aslında bir tabloya gökyüzü boyaması ile başlanırdı...Her nedense bu kez gökyüzünden boyamaya başlamadım..Biraz ilan  konulu bir afiş gibi oldu bu..Bu fikir iyi olabilir..Yağlı Boya Tablo özellikli Afiş Projesi gibi..

SANATSAL YORUMLAR BLOG SİTESİNE İLGİ GÖSTEREN BÜTÜN SANAT SEVERLERE TEŞEKKÜR ETMEK İSTERİM...

Hiç bir kar amacında olmayan sadece ve sadece Resim Sanatı bilgi paylaşım sitesi olan SANATSAL YORUMLAR BLOG SİTESİ' inde hiç bir sitede olmayan anlatım ve bilgi paylaşımları devam edecektir.


Ressam
Sami Samioğlu 

0 yorum:

Yorum Gönder