TIRPAN YAĞLI BOYA TABLOSU

12 Mart 2014 Çarşamba





TIRPAN YAĞLI BOYA TABLOSU....

Tarlada çalışan insan  konulu yağlı boya tablo çalışmasını da çok severim..Bir fotoğraftan esinlenerek bu çalışmayı yaptım..Adını da " TIRPAN " olarak belirledim...Acaba sizlerde tarla çalışan insan yağlı boya tablo çalışmaları yapmayı sever misiniz..Severseniz haydi başlayın niye duruyorsunuz...Yaptığınız çalışmaları bende görmek isterim.

Hangi fotoğraftan esinledim ve bu çalışmayı yaptım diye sorarsanız..İşte bu alttaki fotoğraftan...



Efendim , bir tablo çalışması yapılmak istenirse , illaki fotoğraf tarzında çalışma yapmak gerekmez..Aslında bu fotoğrafa baktım , kendi hamurumda biçim verdim..Şekil verdim..İşte  " SANATSAL YORUMLAR " asıl budur...Bir fotoğrafa bakarsınız ve yorumlarsınız ...Fırçanızla , boyanızla biçim verirsiniz ve buna da " SANATSAL YORUMUM " dersiniz..Zaten resim sanatı da budur...Bir ressam konuyu kendi hamurunda yoğurup biçim veriyorsa , ressamın yaptığı çalışma önem kazanır değer kazanır..


Ressam 
Sami Samioğlu


0 yorum:

Yorum Gönder