İSTANBUL KONULU YAĞLI BOYA TABLOSU ( YENİ )

17 Mart 2014 Pazartesi



İSTANBUL'U DİNLİYORUM GÖZÜM KAPALI...

ARTRAGE PROGRAMI VASITASIYLA BİLGİSAYARDA  YENİ BİR İSTANBUL MANZARASI YAPTIM..


                                             
                                                      Bir İstanbul Manzarası

 " İstanbulu dinliyorum gözüm kapalı "....Demiş şairimiz...Evet önce bu tabloya gözünüz açık bakınız , sonra gözlerinizi kapatıp İstanbul'u dinleyiniz...Çok güzel bir şehrimizdir İstanbul...Çok ünlü ressamlara hep ilham kaynağı olmuştur..Sanırım bana da ilham kaynağı oluyor...Bazen düşünüyorum , İstanbul Tablolarda mı daha güzel  ,, yoksa gerçeği mi daha güzel...Her ikisi de olabilir , ayırmak gerekmiyor...Ama şuna bir ressam gözü ile eminim ki eğer İstanbul ' un denizi olmasaydı hiç de güzel olmayacaktı...Bu tabloya gerektiği kadar özen gösterdiğim yağlı boya tablo çalışması oldu..Tahminime göre 4 - 5  saatimi aldı...Ama bu zamanı harcamaya deydi gibi geldi bana..Sizce de öyle mi dersiniz..

Not....: Tabloda imzamı atacak yer bulamadım...Tablonun alt kısmında bir yere atmam gerekiyordu fakat denizdeki efektlerin imza ile kapanmasını istemedim..Böyle imzasız daha iyi görünüyor.

Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder