GECE KONULU YAĞLI BOYA TABLO YORUMU

3 Mart 2014 Pazartesi


GECE KONULU YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI YAPINIZ...



Gece konulu çalışmamla ilgili bir mesaj aldım..Bu sebeple mesaja konu olan  gece manzaralı yağlı boya tablo çalışmasını bir kez daha vermek istedim...Bu manzaranın beğenildiğini ancak mesajı okuduktan sonra anladım...Söz konusu izleyicimin ifadesine göre , bu manzarayı beğendiğini ve kendisinin de bu tür çalışmalar yapmak istediğini öğrendim...Evet , gece konulu yağlı boya tablo çalışmaları çok farklı ve güzel bir etki verir...Göze hoş  görünür..Benim gibi gece konulu tablo çalışmaları yapmaktan hoşlanan ve isteyen bir çok sanatsever olduğunu tahmin ediyorum..Özellikle Ünlü Ressam Vincent Van Gogh gece konulu eserleri ile tanınmıştır..Tabi ki gece konulu çalışmalar yapmayı seviyordu..Gece Kahvesi konulu yağlı bota tablosunu özellikle çok beğenirim..Bana göre " Gece Kahvesi  " tablosu  fevkalade  emsalsiz bir tablodur..Eğer sizlerde seviyorsanız  ,  gece konulu tablo yapmaya başlayınız derim.. Yaptığınız gece konulu çalışmaları isterseniz  "SANATSAL YORUMLAR " Blok sitesine gönderebilirsiniz.

RESİM YAPINIZ , YAPTIĞINIZ NASIL OLURSA OLSUN BİR DAHA YAPINIZ...BİR GÜN GELİR USTA BİR RESSAM OLURSUNUZ VE MUTLU OLURSUNUZ....

Ressam
Sami Samioğlu


0 yorum:

Yorum Gönder