FARKLI BİR YAĞLI BOYA PORTRE ÇALIŞMASI

12 Mart 2014 Çarşamba







FARKLI BİR YAĞLI BOYA PORTRE ÇALIŞMASI DEDİM...

Üste olan yağlı boya portre çalışmasını , altta ola Ünlü Ressam Van Gogh 'un eseri olan bu portre çalışmasına bakarak Bilgisayarda ArtRage programı vasıtasıyla yaptım..

Bu portre çalışmasında derinlik yok...Zaten Van Gogh ' un tablolarında çok fazla derinlik unsuruna rastlayamayız..

Derinlik unsuru vermeden portre çalışması nasıl olur..Oluyor efendim oluyor..Van Gogh yapmış olmuş , öyle ise benim yaptığım neden olmasın...!!!

Ama şu var ki benim yaptığım portre de olan kadın mı  , erkek mi belli değil..Bu zaten çok fazla önemli değil..İster kadın olarak görün ister erkek olarak..Tabloda olan kişi yaşlı bir kişidir , doğru olan da bu sanırım...Aslında saçlarını beyaz yapmıştım..Tabloyu bitirdim karşısına geçtim baktım ki beyaz saçlar sanki  çalışmada gözüme battı adeta rahatsız oldum ve hoşuma da gitmedi..Beyazı kaldırdım..Varsın beyaz saç olmasın..Önemli olan gözüme hoş görünsün yeter.  

Kararı sizler verin...Gerekirse yorumlayın..Olmadı deyin , bu nasıl portre deyin..Ne diyeyim bu portre de öylesine bir portre..Bu kadar kusur kadı kızında da olurmuş...!!!

Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder