TREN KONULU TABLOLAR

4 Kasım 2013 Pazartesi


TREN KONULU TABLO ÇALIŞMALARI İLGİLİ RESİMLER..









Tren konulu yağlı boya tablo çalışmaları yapmayı hep istemişimdir...Her nedense oldukça zorlandığım bir konudur...Bu konuda resim veya yağlı boya çalışması yapan ressamları takdir etmemek mümkün değildir..Çok başarılı çalışmalar yapıldığını yukarıdaki resimler ispat ediyor..Özellikle birinci sıradaki , yani en üsteki çalışma tren konulu yağlı boya çalışmasına iyi bir örnek olmasının yanın oldukça harika diyebileceğim bir çalışmadır..Bu çalışmaya baktığımızda zaten yağlı boya çalışması olduğunu anlamak hiç de zor değil...Alttaki diğer çalışmalarda çok başarılıdır..Açıkçası ben bu tür çalışmaları yaparken zorlanıyorum ve ikinci bir tren konulu çalışmaya başlamaya çekiniyorum...

Bu konuyu RAİLWORKS YORUMLAR BLOG SİTESİ 'de vermiştim..Aslında bu konunun da SANATSAL YORUMLAR BLOG SİTE 'sinde devam edelmesinin daha iyi olacağını düşündüm..

Not...: Resimler Alıntıdır...Yorum ise alıntı değildir.

Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder