KÖY YOLU YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI

26 Kasım 2013 Salı


ARTRAGE 4 2013 PROGRAMI ÇALIŞMASI...

KÖY YOLU


2013 ARRAGE 4 RESİM YAPMA PROGRAMININ ÖZELLİKLERİNİ ARAŞTIRIYORDUM...

Araştırma yapmanın en iyi yolu , resim çalışması yapmak  daha iyi neticeler elde ediliyor..Artrage 4 ün fırça özellikleri arasında  " Tiny Daubs " diye bir seçenek var...Nedir bu , nasıl bir fırça özeliğidir , anlayabilmek .için resim yapmaya başladım...Daha önceleri görmüş olduğum bu köy yolu manzarasını düşündüm ve  tuvali boyamaya başladım..Tabiki  Tiny Daubs özelliği fıça seçeneğini denemek için...Sanırım bu özellik ArtRagenin son sürümünde mevcut..Önceki sürümlerde rastlamadım yada fark edemedim..ArtRage 4 2013 'ün menüsü üzerinde kolaylık olması için farklı ve güzel uygulamalar verilmiş..Bu fırça darbeli özellik zaten menüde göze çarpıyor...Bu fırça özelliğine ben dokunmatik fırça adını verdim...Fırça darbelerini kesik  veya anlık vuruşlar  yapabiliyoruz...Siz nekadar çok fırçayı kaydırsanızda boyayı kaydırılan yere kadar uzatmıyor..Dedim ya , kesik bir boya darbesi özelliklikli...Yukarıda çalışmanın nasıl sonlanacağı konusunda hiç bir fikrim yoktu..Bu özeliklte olan fırça darbeli olarak yağlı boya tablo yapmak oldukça zor geldi...Zorluğu şu tabloya daha fazla zaman ve enek harcanıyor...Yani uğraştırıcı ama bir o kadarda farklı etkili tablolar yapmak mümkündür.

Bilgisayarda yağlı boya tablo çalışması yapmak isteyenler kesinlikle ArtRage 4 2013 denemelidirler.

Ressam
Sami Samioğlu

ARTRAGE 4 2013 DENEME AMAÇLI YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMALARIM...

                                                          ÖYLESİNE BİR GÖL

ArtRage 4 2013 ' ün özeliklerini araştırma safhasında ister , istemez bir tablo ortaya çıkıyor...Kafamda hiç bir konu olmadığı halde , fırça vuruşlarımın istikameti göl manzarasına yöneldi...Bir kaç fırça darbesi ile oluşturduğum bir çalışma...ArtRage 4 programı içersinde , bir fırça özelliği var ki , gökyüzü ve bulutları oluşturmaya yararıyor..Daha doğrusu bu fırça özelliği ile mauseyi bir fırça gibi kullanıp , gerçek fırça darbeleri benzer etki oluşturabiliyoruz...İyi çalışmalar çıkartabilmek için ArtRage 4 / 2013 özelliklerini keşefetmek gerekiyor...Bu özellikler  genellikle fırça ve malzemeler ile ilgili...ArtRage programı mazemeyi veriyor  ve resim yapmaya başlıyorsunuz...Bu kadar basit değil elbette , klasınızı tuval üzerinde konuşturmalısınız ki ortaya güzel çalışmalar çıksın...

Ressam
Sami Samioğlu 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatım boyunca hep kendimi anlatmak istedim ve baktım ki beni anlatan birbirinden anlamlı tablolar var ve bu sefer daha çok anlatım ve daha çok baktım

Adsız dedi ki...

Ey... yorgun adam bil ki sen olmak istediğin yerdesin sakın ola sen senden vazgeçmesin

Yorum Gönder