ARTRAGE 4 2013 RESİM YAPMA PROGRAMI

25 Kasım 2013 Pazartesi


ARTRAGE 4 2013 ARTRAGE BİLGİSAYARDA RESİM YAPMA PROGRAMI İNCELEMESİ..

GÜNEŞİN YENİDEN DOĞUŞU


2013 YILININ EN SON VERSİYONU OLAN ARTRAGE 4 ' Ü BİLGİSAYARIMA YÜKLEDİM..BU SON VERSİYONDA YAPLI BOYA TABLO ÇALIŞMALARI NASILDIR ACABA  DÜŞÜNCESİ İLE PROGRAMI AÇIP TUVALİN KARŞISINA GEÇTİM...ÖZENMEDEN VE NASIL BİR RESİM YAPAMAM GEREKİYOR DİYE DÜŞÜNMEDEN PROGRAMIN YAĞLI BOYA FIRÇASINA SARILDIM ..BAŞLADIM  BOYALARI TUVAL ÜZERİNE SÜRMEYE...ÖYLE BİR ŞEY OLDUKİ  , GÖKYÜZÜ EFEKLERİ ARASINDA GÜNEŞİN DOĞUŞUNA BENZER BİR ETKİ OLUŞTUĞUNU GÖRDÜM...VE DEVAM ETTİM..SONUÇ İŞTE BU..ÖYLESİNE BİR TABLO...GECE KARANLIĞININ ETKİSİNİ   YOK EDEN BU KUVVETLİ  IŞIK ORMANIN BİR YERLERİNDEN DOĞMAYA BAŞLIYOR..IŞIĞININ ETKİSİNİ DÜNYA DA OLAN NESNELER ÜZERİNDE  HİSETTİRİYOR....IŞIK GÜCÜ..GÜNEŞİN IŞIĞINI NESNELER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ HEP SARI RENK TONLARIYLA VERMEYİ SEVERİM..SARI VE TONLARI İNSANIN İÇİNİ ISITIYOR , SICAKLIK VERİYOR, ÇOŞTURUYOR ADETA...GÜNEŞE TAM BAKTIĞIMIZDA BEYAZ KUVETLİ BİR IŞIK OLARAK GÖRÜRÜZ...BU GÜÇLÜ BEYAZ IŞIK , YERYÜZÜNE ULAŞTIĞINDA NESNELER ÜZERİNDE SARIYA DÖNÜŞÜR ÇOĞU KEZ..BEYAZ VE SARI  RENGİ IŞIĞIN EN GÜÇLÜ TEMSİLCİLERİDİR...TABLO YAPMAYA BAŞLADIĞIMIZDA IŞIĞININ ETKİSİNİ BU REKLER İLE VEREBİLİYORUZ..İŞTE ARTRAGE PROGRAMINDA IŞIK VE IŞIK ETKİSİNİ YAPABİLMEK İÇİN ÇOK FAZLA ÇABA GEREKMİYOR...ARTRAGE 4 2013 'ÜN RENKLERİ GERÇEĞİNİ ARATMAYACAK DERECEDE CANLI VE GERÇEKÇİDİR.

EVET SON VERSİYON ARTRAGE PROGRAMI ÇOK GÜZEL ,..RENKLERİ CANLI VE KUVVETLİ ...TABİKİ PROGRAM İÇERSİNDE BOYANIN TONLARINI PASTEL OLARAK AYARLAYABİLİYORUZ..ZATEN GERÇEK YAĞLI BOYA KULLANIKEN TÜPTEN ÇIKAN BOYANIN TONU CANLI VE PARLAKTIR..BU İSTENİLDİĞİNDE PASTEL YANİ HAFİF RENK TONLARINDA KULLANILIR..ARTRAGE DE DURUM AYNEN GERÇEK YAĞLI BOYADA OLDUĞU GİBİ AYARLANABİLİYOR...BENCE BU SON VERSİYON ARTRAGE 4 İLE ÇOK İYİ ÇALIŞMALAR YAPILACAĞINI TAHMİN EDİYORUM.


ARTRAGE 4 2013 ' ÜN UYGULAMALARINDA DEĞİŞİKLER YAPILMIŞ..BU UYGULAMALAR ARASINDA EN ÖNEMLİSİ FIRÇA ÖZELİĞİNİ YUVARLAK FIRÇA ÖZELLİĞ DURUMUNDAİ OLMASIDIR...BU ÖZELLİK BANA GÖRE ÇOK İSABETLİ VE DOĞRU BİR UYGULAMADIR..GERÇEK FIRÇA  ÖZELLİĞİNE YAKIN BİR UYGULAMA DİYEBİLİRİM..DAHA ÖNCEKİ SÜRÜMLERDE BU FIRÇA OVAL ŞEKLİNDE VE SAĞA -SOLA  KENDİLİĞİNDEN DÖNME ÖZELLİĞİNDEYDİ..BU FIÇA TÜRÜ ÇALIŞMALARDA  KISMENDE ZORLUK ÇIKARTIYORDU..YUVARLAK FIRÇA ÖZELLİĞİ İLE GERÇEK YAĞLI BOYA FIRÇASINDA OLAN DOKUNMA FIRÇA DARBELERİ ÇOK DAHA İYİ VERİLİYOR...PROGRAMI DAHA YENİ KURDUM ..İNCELİYORUM...DAHA FARKLI MENÜ  ÖZELLİKLERİ İLAVELERİ YAPILMIŞ OLABİLİR..İNCELENMESİ GEREKİYOR , BENDE İNCE ELEYİP SIKI DOKUYORUM...YENİ VE FARLI UYGULAMA LARI KEŞFETTİĞİM DE AÇIKLAMALARDA BULUNURUM...DAHA DOĞRUSU BU KONUDA RESİMLİ BİR ANLATIMDA HAZIRLARIM.

2013 YILI SON VERSİYONU OLAN  ARTRAGE 4 2013  ÇALIŞMALARINIZ  HAYIRLI OLSUN....

Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder