VAN GOGH UYARLAMA ÇALIŞMASI

17 Eylül 2013 Salı

 

VAN GOGH MUSEUM 'DEN , VİNCENT VAN GOGH  YENİ KEŞİF EDİLMİŞ  TABLOSU OLDUĞU BİLGİSİNİ ALDIM...VAN GOGH ' UN BU YENİ TABLOSUNUNDAN UYARLAMA ÇALIŞMASI YAPMAYA KARAR VERDİM...ALTTA Kİ RESİM VAN GOGH'UN TABLOSU GÖRÜLÜYOR...

                                               Yeni Keşif Edilen Van Gogh Tablosu 
                                            Tablonun Adı...:      " Montmajour Sunset at "


YENİ KEŞİF EDİLEN VAN GOGH TABLOSUNA BAKARAK YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASINI ARTRAGE PROGRAMINDA EL İLE ÇALIŞARAK BU ÇALIŞMAYI YAPTIM..RANKLERİNİ FARKLI KULLANMAYA ÖZEN GÖSTERDİM...ZİRA VAN GOGH TABLOLARININ KENDİ TARZIMDA GERÇEKLEŞTİRMEK İSTEDİM...BİRE BİR AYNISI YAPMAK BANA GÖRE , BU APAÇIK TAKLİTÇİLİK OLUR HERHALDE...HER NE KADAR FIRÇA VURUŞLARINI ÇİZGİSEL OLARAK KULLANSAMDA VAN GOGH DAN FARKLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM..RESİM SANATINDA FIRÇA VURUŞLARININ ÇİZGESEL OLARAK TUVALE AKSETTİRİLMESİ VAN GOGH ' UN TEKELİNDE DEĞİLDİR...BU SEBEP İLE VAN GOGH ÇİZGİSEL FIRÇA VURUŞLARINI KENDİNE HAS TARZI İLE GERÇEKLEŞTİRİYORDU...BENİM ÇİZGİSEL FIRÇA VURUŞLARIM VAN GOGH ' TAN KESİNLİKLE FARKLIDIR VE FARKLI OLMAK ZORUNDADIR...ŞU BİR GERÇEK Kİ RESİM SANATIMDA UZUN YILLAR BENİ EN FAZLA ETKİLEYEN RESSAM VAN GOGH ' DUR.


Ressam
Sami Samioğlu


0 yorum:

Yorum Gönder