VAN GOGH ' UN YAĞLI BOYA PORTRESİNİ YAPTIM

27 Eylül 2013 Cuma


Van Gogh 'un Fotoğrafı




Van Gogh ' un Yağlı Boya Portresi

Bilgisayarda portre çalışması hususunda deneyimlerim biri daha...Van Gogh çok kez kendi portresini yapmıştır...Ben yapsam nasıl bir Van Gogh portresi yapardım diye kolumu sıvazladım ve bilgisayarda Artrage programının karşısına geçtim..Başladım çalışmaya...İşte sonuç görülüyor...Bana kalırsa fena olmadı diyebilirim...Van Gogh 'un fotoğrafına benzediğini düşünüyorum..Zaten bir portre çalışmasında portresi yapılan kişiye benzemesi birin kuraldır...Aksi düşünüldüğünde benzetilemeyen bir portre , portre olamaz...İkinci kural ise  yağlı boya tablo olma özelliğinin olmasıdır..Sanırım Van Gogh Yağlı Boya Portre çalışması Van Gogh ' a benzemiştir...Bilgisayarda Artrage programı vasıtası ile mause ile portre çalışması yapmak artık benim için hiç de zor değildir.

Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder