SANATSAL YORUMLAR...: YİNE SAĞLIK SORUNLARIM VAR

13 Temmuz 2013 Cumartesi


Bu nasıl bir hastalıksa 8 yıldır peşimi hiç bırakmadı...Gitmediğim doktor kalmadı...Yapılmadık tetkik kalmadı..Sonuç sıfır , elde yine sıfır..Şiddetli baş sersemliği ve yarı baş dönmesi biçiminde ataklar halinde gelen bu rahatsızlığım resim çalışmaları yapmama da engel oluyor..Resim yapabilmek için insanın kafasının rahat olması gerekir...Arada bir azaldığı zamanlar olduğunda resim çalışmaları yapıyorum ama arttığı anlarda bilgisayarda da olsa elime fırçayı alamıyorum...Velhasıl can sıkıcı bir durum..Durum nereye varacak bende bilmiyorum...Umarım 8 yıldır bulunamayan çare belki bulunur umudu ile beklemekten başka çarem yok...
Diyeceksiniz ki , bana ne bunlardan...Doğrudur..Ama eğer resim yapıyorsanız kafanız sağlıklıyken çok resim yapın...Ben çok resim yaptım ve yaptıklarım beni memnun etmiştir...Hatta daha ileriye gidin büyük veya ünlü bir ressam olmak için gayret edinin...Zaman hiç bir zaman tersine gitmiyor..Bu günlerin yani sağlıklı günlerin kıymetini bilmek gerekir ve çok resim yapmak gerekir..Zira yapılan resim çalışmaları her zaman haz vermeye devam eder...Bilgisayar ortamında resim çalışmaları nasıl yapılır hep anlattım..Çalışmalardan örnekler yayınladım..Umarım eski sağlıklı günlere tekrardan kavuşursam yine aynı etkinliklere devam ederim..Sağlıcakla kalın.
Ressam
Sami Samioğlu

4 yorum:

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz ve bol bol resimler yaparsınız efendim,sizinde bildiğiniz gibi resim yapmak çok güzel,eğlenceli, insanı dinlendiriyor ve huzur veriyor...leyla

Sami dedi ki...


Sağlık konusunda temenniniz için çok teşekkür ederim..Ne kadar doğru dediniz , sağlığıma kavuşup bol ,bol resim yapmak...Umarım en kısa zamanda sağlık problemlerini bertaraf ederek yine eskisi gibi sürekli resim yaparım...Resim yapmak çok güzeldir , eğlencelidir , en iyi dinlendiricidir , huzur vericidir...Ben bir şey ilave edeyim... " Resim yapan kişi mutlu olur , kendini farklı hisseder...SANATSAL YORUMLAR BLOG SİTESİNDE yeni ve güzel olan uygulama ve bilgiler tüm hızı ile zaman sürecinde devam edecek ve sanatsaverlere bilgi paylaşımı dami sürecektir..Ortaokul çağında iken sormuşlardı..." Sanat Sanat içinmidir , toplum için midir "..O , zamanlar sanat sanat içindir cevabını vermiştim..Ne kadar yanlış bir cevap olduğunu yıllar sonra onladım..Sanat sanatçının kendisi içindir öncelikle , sonra toplum için...Öyle değil mi efendim.Ressamın kendisini yücelten ve toplum için gerekli olan resim sanatı ayrılmaz bir ikilidir bence...Şöyle bir şey var sağlık konusunda...: Geçmişteki ünlü ressamlar hep sağlık konusunda sıkıntılar ile karşılaştılar..Bu kader günümüzde umarım devam etmez...Sağlıkla kalınız.

Ressam
Sami Samioğlu

Adsız dedi ki...

evet umarım bu kader devam etmez ,neye inanırsanız emin olun gerçekleşecektir ,bende resim yaparken herşeyi unutuyorum ,abartmıyorum tüm hücrelerimi sanki huzur kapsıyor diyebilirim ve tadını çıkarta çıkarta resim yapıyorum ...sanat insanlarla değer buluyor bencede ,aldığınız beğeniler sizi daha çok heyecanlandırıyor ve her seferinde daha güzel şeyler çıkartma isteği doğuyor sanatın her ne dalında olursa olsun...canı gönülden şifalar diliyorum ...esen kalın...leyla

Luna Lunager dedi ki...

Migren halk arasında daha çok baş ağrısı olarak bilinir. Ancak baş dönmesi, görme kaybı, ishal, kusma gibi ataklar görülebilir. Gıdalar (alkol, peynir ve yoğurt gibi mayalı yiyecekler ve emısyonel durum bu atakları tetikleyebilir

Yorum Gönder