SANATSAL YORUMLAR...: AŞIK VEYSEL YAĞLI BOYA PORTRE ÇALIŞMAM..

25 Temmuz 2013 Perşembe



ÜNLÜ OZAN AŞIK VEYSEL YAĞLI BOYA PORTRE ÇALIŞMASI YORUMU...

Aklıma aniden Aşık Veysel ' in  bir türküsü aklıma geldi...

Uzun ince bir yoldayım ,
Gidiyorum gündüz gece ,
Bilmiyorum ne haldayım
Gidiyorum gündüz gece , gündüz geece vay...Diye söyleme başladım...Ne kadar içten ve duğlu nameler yazmış Ozan...Böyle güzel nameler olunca Aşık Veysel ' in Portresini yapmak istedim...Acaba beğenecekmisiniz..
Sizlerde birden bire portre yapmaya başlayın...Sevdiklerinizin portresini yapın...Portre çalışmaları bir başka güzel oluyor.

Öz Eleşriri...: Çalışmayı tamaladıktan sonra ertesi gün bu çalışmamı inceledim...Ve  Aşık Veysel ' in portesindeki sazın biraz küçük kaldığı farkettim...Rütüş yaparak düzelttikten sonra tekrardan yayınlarım...Saz benim gözüme küçük gibi geldi...Sizce de öyle mi...Diyeceksiniz ki evet...Öyle ise derhal biraz daha büyük yapmalıyım.

Portrenin Amacı...:  Bilgisayarda Artrage resim programı vasıtası ile portre yapılabiceğine örnek olmasıdır...Görülüyor ki Bilgisayar ortamında da portre çalışmaları yapılabilir....ArtRage çok iyi bir resim programıdır...Portre yapmak isteyenlerin denemesini tavsiye ederim.

Ressam
Sami Samioğlu

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yaptığınız çalışmaları çok beğendim sami bey ellerinize sağlık..bende yapıyorum resim artrage3 ve paint programlarıyla...laylaa73 blogcu adresime uğrarsanız resimlerimi görebilirsiniz acaba becerebiliyormuyum sizce değerli yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler...saygılarımla

Sami dedi ki...

Teşekkür ederim..Blogcu adresinize baktım..Çalışmalarınızı beğendiğimi net biçimde ifade edebilirim..Sizinde elinize sağlık diyorum..Sizi takip edeceğim...Selamlarımla.

RESSAM
Sami Samioğlu

Yorum Gönder