SANATSAL YORUMLAR....: BOZTEPE ' DE MENEKŞELER YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI

5 Haziran 2013 Çarşamba


BOZTEPE' DE MENEKŞELER YAĞLI BOYA TABLOSU

Bu çalışmanın fotoğraf olarak orjinali , Boztepe  civarıdır...Fakat hangi ilimize bağlıdır anlamakta zorlandım..Boztepe ,Kırşehir de ve Trabzon' da var...Belki başka illere bağlı olan  başka Boztepeler de vardır..Bunun araştırmasını yapamadım...Hangi Boztepe olursa olsun , oksijenin yeterli olduğunu tahmin etmekteyim...Zira yüksek bir tepe olduğu apaçık görülüyor...Öyle ise bu tabloya   " BOZTEPE'DE MENEKŞELER YAĞLI BOYA TABLOSU " olarak adını verdim....Kahverengi ve yeşil renklerin arasından adeta " ben buradayım  " diye bağıran menekşe rengi , tablonun renk armonisine zıt bir renk olsa bile  menekşeleri yapabilmenin başka bir rengi yok...Ne olursa olsun menekşeler güzeldirler , narin ve kırılgandırlar...Onları bulundukları yerden koparım almak , bu manzaranın güzelliğine vurulan bir darbe olur..Koparmayın , çiğnemeyin menekşeleri..Oturup seyredin rüzgardan sallanışlarını...Fotoğrafını çekin , resimlerini yapın , benim yaptığım gibi...


Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder