SANATSAL YORUMLAR : DAĞ YOLU YAĞLI BOYA TABLOSU

20 Nisan 2013 Cumartesi


Dağ Yolu

Uzun bir zamandır elimde olmayan nedenlerle resim çalışmaları yapamıyordum...Dün gece birden bire içimdeki resim yapma isteği alevlendi ve kor haline geldi...Bu istek ile ArtRage programını açtım ve gerekli ayarları yaptıktan sonra tuval seçimini yaptım...Tuvalin özel ayarlarını da hazırladım ve çalışmaya başladım...Aslında hayalden resim çalışmaları çok fazla yapmam...Ama bu çalışmaya başlamadan önce sanki kendimi çok yükseklerde olan bir dağ yolunda yürüdüğümü hayal ettim..Evet bu tablodaki kişi yabancı değil , kendimi yaptım...Elimde bir yük var..Bir sepet yada bir torba...İçinde ne olduğunun önemi yok..Öylesine bir yük var elimde...Bu dağ yolunda hava tertemiz...Oksijeni bol bir hava var..Dağ yolunda etraftan çok hoş ve güzel kokularda geliyor...Şehirlerdeki havanın ne kadar pis olduğunu anlıyorsunuz...Hep dağda yaşamak istiyorsunuz...Tabiki bir dağ evi de olmalı...Peki ya arkamda bıraktığım sevdiklerimiz ne olacak...Onlardan kopmak , ayrılmak kolay değil...En iyisi mi , 15 gün dağ evinde vakit geçirdikten sonra ailemin yanına ,yani sevdiklerimin yanına dönmeliyim düşüncesi ile , kararımı veriyorum ve dağ yolunda yürümeye devam ediyorum...İşte bu resmin hikayesi de bu....Sanırım abartmadım.

Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder