SANATSAL YORUMLAR..: HONORE' DOUMİER..FRANSIZ RESSAM

5 Mart 2013 Salı


FRANSIZ RESSAM HONORE' DOUMİER....:


Yukarıdaki tablo ile ortaokul birinci sınıfa giderken tanışmıştım...Beni oldukça fazla etkileyen bir tablo olduğunu düşünüyordum....Doumier'in bu tablosunda 3.sınıf mevkide tren ile yolculuk edenleri anlatıyor...Şu bir gerçek ki tablo yapmak demek illaki manzara yapmak değildir...Figüratif yağlı boya tablo çalışmalarında bulunmak çok farklı ve güzel çalışmalardır...İnsanların yüzlerindeki ifadeleri tam ve doğru biçimde yansıtmak ustalık ister....Bana göre ressamın en anlamlı ve güzel çalışmalarından ilkdir diyebilirim...Aynı zamanda benim en sevdiğim çalışmalar arasındadır...Eğer yeteneğiniz var ise figüratif yağlı boya çalışmaları yapmanızı önerebilirim..

Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder