BİLGİSAYARDA KENDİ PORTREMİ YAPTIM ( AtrRage Resim Programı ile )

22 Ocak 2013 Salı


BİLGİSAYARDA KENDİ PORTREMİ YAPTIM...

Şimdiye kadar hiç kendi yağlı boya portremi yapmamıştım..İlk kendi portre çalışmamı , bilgisayarda resim yapma programı ile gerçekleştirdim...




Benim Portrem Sami Samioğlu


Oldukça zor bir çalışmaydı...Terzi kendi söküğünü dikemezmiş misalinde olduğu gibi, kendi portre çalışmamı yaparken zorlandım..Elbette ki hatalar olabilir...Tekrardan bazı yerlerde rütuşlar yapabilirim...Benzetebildim mi , buna sizler karar veriniz....Eleştirilerde bulunabilirsiniz.

Portre çalışması dün gece tamamladığım için evdekilere bu çalışmayı görmeden önce blogda yayına vermiştim...Yaptığım çalışmaları öncelikle evde kiler görür ve onların fikrini veya eleştirilerini alırım...Beğendiklerini ve benzediğini ifade ettiler...

Bir çok kişinin yağlı boya portresini yapmıştım çok zaman önce...Tabiki portre çalışmalarını bilgisayarda yapmıyordum...Bilgisayarda yağlı boya çalışmalarında bulunmak artık bana zor gelmiyor fakat portre çalışmaları yaparken biraz daha emek vermek gerekiyor...Bilgisayar ortamında sizlerde kendi portrenizi hiç yaptınız mı...? Deneyin isterseniz...Yağlı boya portre çalışmalarının keyfi bir başka oluyor...

Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder