ESKİ SOKAKLAR YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMALARIM

1 Ocak 2013 Salı

 İstanbul'da eski Bir Sokak Yağlı Boya Tablosu




Hayatımda ilk defa yeni bir yıla girmek üzereyken yağlı boya tablo çalışmasına başladım ve bu tabloyu  yeni yıla girdiğimiz  ilk dakikalar içerisinde tamamladım...Tabiki bilgisayar ortamında gerçekleştirdiğim bir çalışmadır...Yeni bir yıla girdiğimiz dakikalarda bu tabloyu tamamladığım için , 2013 yılının ilk çalışması olması vesilesiyle ben de yeni yılınızı kutlamak istiyorum....

           YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN..... 

SANATSAL YORUMLAR  Blok sitesini takip eden , ziyaret eden , yorumlar yapan sanatçı ve sanatseverlerin yeni yılını kutluyorum.

Ressam
Sami Samioğlu


 MAHALLE ARASINDA BİR SOKAK YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI 
Mahalle Arasında Bir Sokak Yağlı Boya Tablosu


Yağmurlu Bir Sokak













0 yorum:

Yorum Gönder