VAN GOGH UYARLAMA YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI

13 Aralık 2012 Perşembe


RESİMDE UYARLAMA , RESİMDE İLERLEMEYİ SAĞLAR , RESSAMI DAHA GÜZEL ÇALIŞMALARA  GÖTÜRÜR....



Üstteki tablo çalışması Vincent Van Gogh ' un çalışmasıdır...Bilgisayarda resim yapma programı olan ArtRage  resim programında  uyarlama yapmak üzere ele aldım...Ünlü ressamların tarzıma uygun olan tablolarından uyarlama çalışmalarını hep yapmışımdır...Bu tür çalışmalar resim hususunda ressamın görüş ve düşüncelerini değiştiren ve güzele götüren çalışmalardır...



Yukarıdaki bu görüntü ise Van Gogh ' un çalışmasından yaptığım uyarlama çalışmasıdır...Bu çalışma Van Gogh ' un yaptığı çalışmanın tıpa tıp aynısı mı...Bence değildir...Sadece resim ana temasını aldım fakat yinede temada  değişiklikler yaptım...Boya ve renk seçimin tamamen farklıdır...Fırça vuruşlarım bana özeldir...Renklerdeki canlılığa ve pastel tonlara olan tezat geçişler ile uyumlu olmasına gayret ederim..Ben ArtRage resim programı vasıtası ile kendime has stil yada üslubu bulduğumu sanıyorum...Zaten bir ressamı iyi ressam yapan , üslup yada çalışma stilidir...Şimdilik bu üsluptan ayrılmamaya karar verdim..Ama bu üslubu bir kalıp olarak düşünürsek , şu anki üslup kim bilir belki daha mükemmele doğru gider....

E-Mail Adresim.....:   olg.ressammaz@gmail.com


RESSAM
Sami Samioğlu








0 yorum:

Yorum Gönder