MANOLYALAR....MANET ' TEN UYARLAMA ÇALIŞMASI

17 Aralık 2012 Pazartesi


EDOUARD MANET ' İN BU TABLOSUNUN ADINI  " Manolyalar " OLARAK HATIRLIYORUM...EĞER  YANLIŞLIK YAPARSAM  DAHA SONRA DÜZELTİRİM...


MANET ' TEN BİR UYARLAMA ÇALIŞMAM AŞAĞIDA GÖRÜLÜYOR...

ALTTA GÖRÜLEN ÇALIŞMAYI ARTRAGE PROGRAMI VASITASI İLE BİLGİSAYARDA GERÇEKLEŞTİRDİM....MANET ' İN BU TABLOSUNU HEP YAPMAK İSTEMİŞİMDİR...KISMET BU GÜNE OLDU....



TABLOYU ELE ALDIĞIMDA AYNI TON VE RENKLERİ KULLANMAK İSTEDİM...FAKAT ÇALIŞMAMDA BAZI DEĞİŞİKLİKLER YAPTIM VE IŞIĞI ZEMİNE DAHA FAZLA VERDİM...MANET' İN YAPTIĞI GİBİ KOYU-AÇIK ZIT RENK GEÇİŞLERİNİ UYGULAMASINI SEVERİM...IŞIĞA BİRAZ DAHA FAZLA ÖNEM VERİRİM...

SİZLERDE ÜNLÜ RESSAMLARIN ÇALIŞMALARINDAN UYARLAMA ÇALIŞMALARI YAPARAK , RESSAMLIĞINIZI İLERLETEBİLİRSİNİZ...RESSAM RENKLERİNASIL KULLANMIŞ , RENK UYUMUNU NASIL SAĞLAMIŞ VE RENKLER ARASINDAKİ TONLAMALARI NASIL USTACA YAPMIŞ BİLGİSİNİ ALMANIZ İÇİN UYARLAMA ÇALIŞMALARI YAPMAK FAYDA SAĞLAR...


RESSAM
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder