AYDIN - KARPUZLU İLÇESİ YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI

27 Aralık 2012 Perşembe

Karpuzlu İlçesi - Aydın

Köylerimiz konulu yağlı boya tablo yapmak için , internetten köy fotoğrafları bakıyordum...Karşıma ilk çıkan fotoğraf buydu...Evet böyle tesadüfleri severim...Aydın ili doğumlu olduğum için , Aydın İline bağlı olan bir fotoğrafın olması vesilesi ile bu fotoğrafa bakarak yağlı boya çalışmasına başladım...

Aydın - Karpuzlu İlçesi Yağlı Boya Çalışması


Çalışması oldukça zordu , fakat sanırım yine de fena olmadı....Bu güzel , şirin ilçemizin tablosunu yaparken , fotoğraftaki bazı nesneleri yapmadım...Zaten aynısını yapmak olmazdı...Kendimden de bir şeyler tabloya vermeliydim..Elektrik direklerini bilhassa kaldırdım...Traktörü de yapmadım..Tablonun geneline , yani komposizyona oyum sağlaması için , fotoda görülen her nesneyi yapmak mecburiyetinde değildir ressamlar...Öyle ister  veya uygun görür , istediğini yapar , istemediğini yapmaz..

Ressam
Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder