ARTRAGE İLE FARKLI YAĞLI BOYA ÇALIŞMASI

26 Aralık 2012 Çarşamba

Ormanda Kızıl Güneş

ArtRage Programını kullanarak bilgisayarda yağlı boya çalışmalar yapmanın farklı yolları ve seçenekleri var...ArtRage programı içerisinden uygulanan bu farklı çalışma çeşitleri , yapılan çalışmalara farklı bir etki sağlıyor...Bundan önceki çalışmalarımda hep aynı tuval dokulu tuval cinsi ile çalışmalar yapmıştım..Tuval doku ve cinsini değiştirmeye karar verdim ve başka bir tuval cinsi seçtim..Resme başladım ve bitirdiğimde , yeni tuval seçimi ile farklı çalışmalar çıkarılabileceğini gördüm..Yukarıdaki çalışma bunu sanırım ifade ediyordur.


Ormanda Kızıl Güneş


Bu çalışmaya çerçeve uyguladım...Yapılan yağlı boya tablo çalışmalarını etkileyen unsurlardan birisi de çerçeve olduğu apaçık görülmektedir...

Farklı tuval dokusu ve çeşitlerinden birini seçerek yaptığım bu çalışma , çerçeve gibi , tuval çeşitleri ile de etkinlendiğini göstermektedir...Ve farklı türde çalışmalar meydana geldiği şüphesizdir...Tabiki , ressamın fırça vuruş farklılığı da çalışmalarda etken olur.


Ressam
Sami Samioğlu 

0 yorum:

Yorum Gönder