TREN KONULU YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMALARIM

20 Şubat 2012 Pazartesi

Bilgisayar programı olan Artrage ile Tren Konulu Yağlı Boya Tablo çalışmalarını  denemeye karar verdim..Fakat Tren  konulu yağlı boya tablo çalışmalarını hiç iyi yapamamıyordum....Açıkçası yaptığımı ben beğenemiyordum...Aslında Tren Konulu Tabloları yapmak oldukça zordur....Railsimulator.com firmasının çıkardığı Railworks 2 oyunu içerisinden çektiğim bunun aslı olan fotoğrafa bakarak yağlı boya tablo çalışmasını gerçekleştirdim...Dört , dörtlük olmasa bile yinede bana göre iyi bir çalışma çıktı sanırım...Tabiki bunun beğenilip beğenilmemesi toplumun iradesindedir..Tren konulu toblo yapmayı severim...Bundan sonra da bu tür yağlı boya çalışmalarımı devam ettirmeyi düşünmekteyim....Belki ileride özel olarak Tren konulu Yağlı Boya  Sergisi açarım....

Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder