BİLGİSAYAR PROGRAMI İLE YAPILAN RESİMLERDEN OLUŞAN RESİM YARIŞMASI DÜZENLENSİN..

11 Şubat 2012 Cumartesi

Dedim ya...Resim yapmak güzel bir iş ve uğraştır...Bilgisayar programı vasıtasıyla yapılan resimler, bir çok kişi tarafından yapılıyor, destekleniyor ,teşvik ediliyor...Bilgisayarda resim yapma programlarının çıkması ile birlikte , resim sanatında yeni bir resim yapma tekniği  kendiliğinden oluşmuş gibi görünüyor...Bana göre farklı bir resim çalışma biçimi gerçekleşmiş gibi...Öyle ise bu oluşan durumu daha da ileriye taşımak ve büyütmek mümkündür..Peki nasıl olacak...Elbetteki Bilgisayar ortamında yapılan resimlerden oluşan resim yarışmaları düzenlenmesi en etkili yol olacağı kanaatindeyim...Oluşturulan Sponsor firma ve kuruşuşlar bunu desteklemeli ve yarışmaları düzenlemeleri resim sanatının gelişmesine katkı vermelidir diye düşünmekteyim..Tabi ki bunu başarabilirmiyim bilmiyorum..Ama en azından deneme değer...Ben buradan çağrımı yapayım belki çağrıma olumlu cevap veren bir firma veya kuruluş çıkar...Eğer  şahsıma ait büyük ve güçlü firmam olsaydı  bu resim yarışmasını kesinlikle düzenlerdim...Yapılırsa ve destek görürse kötü mü olur...Bence mükemel ve harika olur..Yeniden tekrarlıyorum..." BİLGİSAYAR PROGRAMI VASITASI İLE YAPILAN RESİMLERİN ,RESİM YARIŞMASI "  Düzenlenmelidir....Bu sadece bir öneridir...Ama iyi bir öneri sanırım....

Sami Samioğlu

ARTRAGE : BİLGİSAYARDA RESİM YAPMA PROGRAMI İLE YAPTIĞIM BİR ÇALIŞMA...Ressam Hoca Ali Rıza'nın yaptığı bir çalışmayı , bilgisayar programı vasıtası ile farklı bir yağlı boya çalışmasını gerçekleştirmek istedim...Resmi olduğu gibi taklit etmeden kendi tarzıma ve renk seçimine , kendimden de bir şeyler katarak yapmaya gayret ettim...Hoca Ali Rıza 'ın yaptığından farklı olduğu kanaatindeyim..Zaten öyle de olmalı...Aynısı yapmaya çalışmak doğru bir çalışma biçimi olmazdı...Ne demiştik ...Resim yarışması....İşte Bilgisayar programı vasıtası ile çok güzel ve farklı yağlı boya tablolar yapılabilir...Bilgisayar Programı ile yapılan Resimlerin , Resim Yarışması  düzenlenmelidir...Düşencemi destekleyen fırma ve kuruluşların umarım desteğini görebilirim veya görebiliriz...


Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder