ANKARA KURTULUŞ PARKI YAĞLI BOYA TABLO ÇALIŞMASI

8 Şubat 2012 Çarşamba

Ankara'da  oturuyor olmama rağmen , Ankara'nın hiç bir yerini konu olarak almadım...İlk defa Kurtuluş Parkı olarak Ankara'yı konu olarak seçtim...Sanırım Ankara'nın en eski parklarından biridir Kurtuluş Parkı...Kızılay'a yakın olması sebebi ile  hemen hergün bu parkın içinden gezinerek geçerdim...Piknik yeri olarak bir çok kişinin uğrak yeridir burası...Bu tabloyu fotoğraftan bakarak yaptım...Üstelik Bilgisayar programı vasıtasıyla....ArtRage resim yapma programının verdiği malzemeler ile böyle bir tablo yapabilmek çok iyi fakat bir hayli uğraş gerektiren program...Mauseye çok iyi hakim olmak gerekiyor....Zor bir iş aslında...Yine elim bu programa alıştı ve alışmaya da devam edecek....Bu tabloya  baktığım da  parktan geçiyormuşum gibi geliyor bana..Eski günleri hatırlatıyor adeta....


Sami Samioğlu

0 yorum:

Yorum Gönder